Szlogenért Örökbérlet

Egy jó szlogen és az élmény Örök!

A Fővárosi Nagycirkuszhoz leginkább passzoló kreatív mondat kiötlője örök élménnyel gazdagodik, s ezt követően állandó vendégünk lehet az előadásokon.

Frappáns, a cirkuszhoz leginkább illő szlogenjavaslatokat a Fővárosi Nagycirkusz Facebook-profilján található applikáción keresztül kell beküldeni, és a közönség is itt szavazhat a beküldött pályázatokra.

A szlogeneket első körben egy marketingszakmai zsűri szűri meg, majd az ezt követően a végleges döntést a cirkuszszakmai zsűri hozza meg.

A legjobb szlogen írója egy darab névre szóló Örökbérlettel gazdagodik – ilyen jelenleg egy darab van hazánkban, melyet Csukás István kapott. Csukás István nagyon szereti a cirkuszt, ez nagyon sokszor meg is jelenik műveiben, így nem volt kérdés, hogy a No. 1-es bérlet kinek a birtokába kerüljön. Most a másodikat keressük…

A bérlet kreatívjának ihletője a „Keménykalap és krumpliorr” volt.

A közönségszavazat győztese (aki a legtöbb lájkot gyűjti) 1 db páros belépőt nyer egy szabadon választott – előre egyeztetett – előadásra a Fővárosi Nagycirkuszba.

A pályázat 2012. november 30-ig tart!

Marketingszakmai zsűri:

Litkai Gergely, Dumaszínház főszerkesztője, a Thália kabaré és a Mikroszínpad művészeti vezetője

Kőszegi András, BrandTrend cégvezető-főszerkesztője, a BKF tanára

Arany Gábor, Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai vezetője, a Fővárosi Nagycirkusz kommunikációs tanácsadója

Cirkuszszakmai zsűri:

Dr. Kriza Zsigmond, Magyar Cirkusz és Varieté Nonprofit Kft. ügyvezető igazgató,

Richter József, Fővárosi Nagycirkusz igazgató,

Zsilák György, Artistaművészek Szakszervezete, titkár

Közönségszavazati zsűri: mindenki, aki ide ellátogat és szavazatát leadja: https://www.facebook.com/nagycirkusz/app_440888575975879