„A” MŰSOR

 

Paul Chen

Monocikli (Németország)

Világbajnok egy keréken

Professzionális és rendkívül látványos show-t mutat be a porondon Paul Chen kétszeres monocikli világbajnok. A portugál és kínai felmenőkkel rendelkező német artista 1995-ben találkozott először a cirkuszművészet egyik legrégibb zsánerével, s az évek során több bajnoki címet is szerzett Németországban, 2002-ben pedig a német Kaderteam formációval másodszorra is elnyerte a világbajnoki címet ebben a sportágban. Produkciójában megjelenik a lent-fent folyamatos váltakozása, az elrugaszkodás, majd a visszaesés örökös körforgása. Paul Chen a klasszikus kerékpáros trükköket ötvözi a kemény BMX streetstyle elemekkel: megküzdve a lehetetlennel lépcsőkön, rámpákon és trambulinon repül át, majd gyors, hihetetlen távolságokat átívelő ugrásait nyugodt és erőteljes pillanatokkal ellensúlyozza műsorszámában.

 

Totti Alexis

Bohóc (Spanyolország)

 

Egy valamirevaló cirkuszból sosem hiányozhat az örök nevettető, a fehérre meszelt arcú, gyerek kedvenc játékos: a bohóc. Az idei felhozatalban ezt a hálás szerepet többek között Totti Alexis tölti be. Családja generációk óta műveli a bohócmesterséget, és nem volt kérdés, hogy Alexis milyen hivatást választ majd. A ringben sokszínű, és ami még fontosabb, egyedülálló megjelenésű: a legtöbb bohóccal ellentétben Totti szívesen meg is szólal, sőt, énekel is! Folyamatosan keresi a megújulás lehetőséget, előadásába szívesen bevon különleges állatokat, illetve saját családját is. A görbe tükör természetesen adott: esetlenségünket, emberi mivoltunkat tárja elénk, mókás helyzetekben.

 

Fratelli Rossi

Ikária (Spanyolország)

Egy ritmusban

A spanyol Rossi fivérek a cirkuszművészet egyik tradicionális zsánerét, az ikáriát emelik nagyon magas technikai szintre. Produkciójuk rendkívül összehangolt és dinamikus, a gépek mechanizmusát idézi. A páros egyik tagja a hajtómotor, ő adja meg a szám lendületét, míg testvére rendkívüli pontossággal végzi el a különböző trükköket, forgásokat és szaltókat. Akár két összeilleszkedő alkatrész, a testvérek szinte együtt lélegezve, összekapcsolódva hozzák létre az egységet, a csodát. A fiúk születésük pillanatától szívták magukba a cirkusz varázsát, ötödik generációként viszik tovább a családi hagyományt. Műsorszámukkal meghódították Olaszország, Németország, Franciaország cirkuszait, valamint a skandináv országok közönségét is. A holland Enschede cirkuszfesztiválon a nemzetközi zsűri aranydíját vehették át 2012-ben, két évvel ezután pedig teljesült régi, gyermekkori álmuk, amikor a Circus Krone porondján mutathatták be különleges tehetségüket.

 

Biritz Ákos

Gurtniszám (Magyarország)

Szárnyak nélkül repülni

Biritz Ákos produkciójával egy közös utazásra invitálja a nézőket, amely során megkísérli elérni és beteljesíteni az emberiség ősidők óta áhított vágyát: a repülés tudományának elsajátítását. Műsorszámában a fizika törvényeit meghazudtolva győzi le a gravitációt. A fiatal artistaművész 2013-ban végzett Európa egyik legrégibb artistaiskolájában Magyarországon, ezt követően két évig a Recirqeul társulat tagjaként a cirkuszművészet megújításán dolgozott a magyar cirkuszművészet erős technikai tudását és hagyományait megőrizve. A szokatlan, kísérletező produkciót, amelyet a társulat Cirkusz az éjszakában című előadásában is bemutat jelenleg már vendégművészként, nagy siker fogadta Oroszországban és Franciaországban is.

 

Isaac Aborah

Zsonglőr (Ghana)

Perzselő, vidám Afrika

Isaac Aborah örömjátéka a színes edényekkel pezsdítő, látványos produkció, amely Afrika különleges, titkokkal teli világát kelti életre. A ritmusos zene, a pörgő, tarka edények a törzsi szertartások hangulatát varázsolják a manézsba, a szárazság és a víz ősi küzdelmét öntik játékos, derűs formába. A ghanai származású művészt 10 éves korában ragadta magával a cirkusz világa, majd mestere segítségével képezte tovább magát, s ma már 10 edénnyel mutatja be az afrikai kultúrában gyökerező, lenyűgöző produkcióját.

 

Duo Phykov

Running on the waves – drótszám (Oroszország)

La donne e mobile

Szokatlan, bámulatos produkcióval érkezik a Duo Phykov orosz páros a fesztiválra. Újragondolt kötéltáncot láthat a közönség, hiszen a mutatvány nem két állványra kifeszített dróton történik, hanem egy félhold adja a teret és a látványt. A folyton hullámzó, mozgásban lévő hajó, a zenei aláfestésként szolgáló élő dobszó olykor harcias, olykor lágy formákat eredményez, megelevenedik a reneszánsz kor szépsége, a menüett és a balett lépései külön pikantériát kölcsönöznek a műsorszámnak. Magunk előtt látjuk az egymással viaskodó városállamok flottáit, báltermeit, lugasait, amelyekből lassan felépül a reneszánsz világ festői képe. Az Ezüst Bohóc-díjas Yana PyKhova 2014-ben alkotta meg ezt a különleges számot férjével, aki dobon kíséri őt a produkció alatt.

 

Family Urunov

Liberty- lovas szám (Oroszország)

Szabad szárnyalás

A fehér ló ősi mondák és legendák szereplőjeként a szabadság, a tisztaság, az erő, a misztikum megtestesítője. A fehér paripa tanítja, vezeti, segíti lovasát. Az Urunov család lovas produkciója egy ló és egy nő misztikus tánca az éjszakában. A paripa váratlanul vágtázik be a manézsba, ahol kibontakozik ember és állat őszinte, földöntúli kapcsolata. A ló szabadon, mindenféle felszerelés nélkül lép a porondra, a produkció szabadidomítással született meg, a közös tanulás és a kölcsönös bizalom formálta páratlanul festőivé és esztétikussá. Az orosz cirkuszi család harmadik generációjának tagjai gyermekkoruk óta foglalkoznak állatokkal, főként lovakkal és kutyákkal, számos díj boldog tulajdonosai, s Budapestre is visszatérő fellépőként érkeznek: 2002-ben Bronz Bohóc- és különdíjat is átvehettek a magyarországi fesztiválon.

 

The Gerlings

Halálkerék (Kolumbia)

Haláli kerék

A kolumbiai The Gerlings teljesítménye tapintható fogalommá nemesíti az egymásba vetett vak bizalom fontosságának érzését. Mutatványukban ezúttal nem kettő, hanem négy artista teszi kockára életét a dupla halálkerék görgetése közben: kettő a kerék belsejében, míg kettő a tetején tartja egyensúlyban a dinamikusan mozgó kereket. Ebben a számban nemcsak a testek érintkezése, de a tárgy általi összeköttetés is fontossá válik: a „hogyan” és a „mikor” minden pillanata meghatározó erejű. A csapat a lehetetlent megkísértve mutatja meg, mit is jelent valójában a balance, azaz, egyensúlyban lenni egymással, a világgal és önmagunkkal.

 

Flying Farfans

Fliegende (USA)

A Flying Farfans lélegzetelállítóan látványos fliegende-produkciója csúfos foltot ejt a gravitáció becsületén: nem más ez, mint élet a levegőben, méterekkel a biztos talaj fölött, ahol a vérprofi artisták igazán elevenné válnak, s minden mozdulatuk magabiztosságot és energikusságot sugároz. A magasban bemutatott triplaszaltó csupán a kezdet! Az amerikai társulat a nézők elé tárja a cirkusz igazi meztelenségét, amikor is nemes egyszerűséggel magára az emberi testre helyeződik át a mutatvány hangsúlya, s arra, hogy mi mindenre képes ez a test, miközben önmagával is küzd. A trapéz pedig kiváló eszköz az egyedülállóan lenyűgöző bizalomjátékhoz, amelynek során az ember megtanul feltétel nélkül bízni önmagában és a partnerében is; a nézők számára pedig igazolást nyerhet a tézis, miszerint minden lehetséges, ha igazán figyelünk egymásra – ha valóban egymásra figyelünk.

 

Artists

Görgőszám (Ukrajna)

Az egyensúly bajnoka

A cirkuszművészet egyik régi zsánerét, a görgőszámot gondolta újra Dmytro Kharlov, aki imponáló, sármos produkciójában bármire képes az ingoványos talajon, meghaladva a realitás határát. Fejen áll a görgőn, majd a magasra épített szerkezetet egy ugrással vonja uralma alá. A hihetetlen egyensúlyérzéket igénylő műsorszám kiváló aláfestéseként szolgál a dinamikus, ritmusos zene, amely egy csipetnyi finom humort kölcsönöz a produkciónak. Az ukrán artistaművész elképesztő egyensúlyérzéke nem maradt ismeretlen a világ előtt, 2015. június 26-án ugyanis megvalósította régi álmát, a németországi Brülben, ahol fellépett a Phantasialand – Egy éjszaka a múzeumban című műsorban, 64 guggolással megdöntötte az egyensúlyozó deszkán 1 perc alatt legtöbb guggolás végrehajtásának Guinness Rekordját, amelyre két éven át készült.

 

Heejin D

Hókirálynő – handstand (Mongólia)

Mongólia gyémántja

Amikor a virtuozitás érzékiséggel párosul, amikor az erő és a hajlékonyság egybeforr, olyan páratlanul ritka és egyedülálló produkció születik meg a porondon, mint a legértékesebb gyémánt. Megelevenedik a fagyba burkolózó néma és vad mongol síkság, a Hókirálynő egy felfedezés és kalandozás a havas sztyeppéken egy értékes ékszerért, amelynek neve: Heejin. A mongóliai művész kaucsuk-handstand számával bejárta egész Európát, dolgozott Mexicóban, Thaiföldön, 2010-ben bronzérmet nyert a Monte-carlói Nemzetközi Cirkuszfesztiválon, 2011-ben pedig a K’Dor of Cabaret Arany medálját vehette át. A Hókirálynőt Sigrid La Chapelle álmodta a porondra, hogy felfedezzük Heejin sokrétű tehetségét, amely, akár a gyémánt, egyre tisztábbá és fényesebbé csiszolódott a sok gyakorlás és a kemény munka által.

 

Urunov Family

Cabriolet – lovas szám (Oroszország)

 

Az Oroszországból érkező cirkuszi családot 2002-ben már megismerhette a magyar közönség, hiszen részt vettek akkor is a budapesti cirkusz fesztiválon, ahol bronz bohóc díjat és különdíjat is kaptak. Idén a harmadik generáció mutatja be Cabriolet című műsorszámukat, amiben lovakkal és kutyákkal dolgoznak együtt tökéletes összhangban. Nem véletlen a profizmus, hiszen már gyermekkoruk óta állatok idomításával foglalkoznak. Egy a 19. században játszódó romantikus történet elevenedik meg a produkcióban, melynek előkelősége és fennköltsége remekül idézi a kor életérzését.

 

Vitaly Mironov

Zsonglőr (Oroszország)

 

Vitaly Mironov, kihasználva a cirkusz adta lehetőségeket, ötvözi a speciális látványelemeket az akrobatikus és zsonglőr mutatványokkal. Így a magasba repülő világító buzogányok és zsonglőrkarikák ámulatba ejtik a közönséget, és maradandó élményt nyújtanak a cirkuszba látogatóknak. Mironov nem csupán látványban akar újítani: a fizika törvényeit meghazudtolva mutatványa közben szaltózik, egykerekű biciklizik, miközben biztos kézzel kapja el a szemmel szinte követhetetlen buzogányokat, ezzel mutatva meg, hogy a mai cirkuszporondokon megfér egymás mellett akrobata és zsonglőr.

 

Trio Power Line

Erőemelő szám (Magyarország)

 

Hosszú idő után újra hazai közönség előtt lép fel a háromtagú magyar erőemelő csoport, a Trio Power Line. 10 éve hatalmas sikereket aratva járják a világot és most a Cirkusz Fesztivál alkalmából látogatnak haza. Lélegzetelállító produkciójuk egyedisége a férfitagok azonos testsúlyában rejlik, amiért lényegesen nagyobb koncentrációra és technikai tudásra van szükség.

 

Skokov csoport

Hintaszám (Oroszország)

 

A Rosgoscirk fesztiváldíjas Skokov csoport hintaszáma nem csupán a bámulatos duplaszaltók miatt meggyőző. A csapat tagjainak egymásban való bizalma és összhangja példaértékű, a kemény munka meghozza gyümölcsét: mozdulataik másodperc-pontosak és hibátlanok. Előadásuk nagy összetartásról és kitartásról mesél, ahogyan egymás után mutatják be gravitációt meghazudtoló ugrásaikat és rendületlenül segítik egymást. A produkció, amelynek koreográfiája a társulatvezető és koreográfus Alekszandr Skokov munkáját dicséri, az elmúlt években meghódította a cirkuszvilágot.

 

 

„B” MŰSOR

 

Emil Faltyny

Létraszám (Csehország)

 

A prágai születésű Emil Faltyny nagy múltú, 6. generációs cirkuszcsalád sarja és kezdetben felmenőihez hasonlóan ő is az egykerekű bicikli-számmal állt a publikum elé. A 2014-es 38. Monte Carlo-i Nemzetközi Cirkuszfesztiválon is sikerrel szereplő művész azonban mindig igyekszik újabb és újabb mutatványokkal elkápráztatni a közönséget, így Budapesten egy speciális kocka és egy létra segítségével mutatja meg, hogy a klasszikus számok nem mentek még ki a divatból, sőt, megújult formában az egyik leglenyűgözőbb látványt nyújtják a porondon.

 

Mr. Lorenz

Bohóc (Olaszország)

A régi cirkuszi Carnevale családból származó bohóc, korábban erőművészként lépett fel, mostanában pedig artista tudását is felhasználva komikusként aratja sikereit. Produkcióiban ellenállhatatlanul mulatságos, színes komédiái jól ötvözik a klasszikus tréfákat a mesteri zsonglőr, szabadlétra és zenei elemekkel.

 

Jeton

Zsonglőr (Németország)

Az elegancia művészete

Szesztilalom, némafilmek, Chaplin, szürrealizmus, Ford A-modellje, ragtime, jazz, swing és a dixie – ó, igen, azok a boldog ’20-as évek! Jeton, a gentleman, a kávéházak hangulatát eleveníti fel produkciójában, amelyet átsző az elegancia, a sikk és a jó modor. Sétapálca, szivar és keménykalap megjelenésének emblematikus jegyei, ugyanakkor eszközei is zsonglőrprodukciójának. Mint szenvedélyes előadóművészt, Jetont is hajtja a vágy, hogy felejthetetlen műsorszámaival elvarázsolja a közönséget. Ő volt az első német zsonglőr, aki 2013-ban átvehette a Nemzetközi Zsonglőrszövetség Excellence díját. Fellépett már II. Margaret dán királynő előtt, de produkcióival bejárta Európát, Ázsiát és Ausztráliát is, s mindenhol hatalmas sikert aratott az általa képviselt elegancia művészete.

 

Duo Trapeze

Levegőszám (Oroszország)

Összeláncolva a magasban

Az Artemievek előadásában két test folyamatos összekulcsolódásának és szétválásának játéka születik meg a lengő trapéz magasságában. Számukra a gravitáció nem akadály, hanem lendületet adó erő: elereszteni a trapéz létrafokát, majd teljes bizonyossággal rábízni a testet társa karjaira. Alexey Artemiev mint cirkuszi dinasztia tagja, gyerekkora óta űzi ezt a mesterséget, és 2002 óta tagja a moszkvai Nikulin Cirkusz társulatnak. Victoriya Artemiev 2003-ban csatlakozott ugyanehhez a társulathoz, mindketten levegő számokban szereplő artistaként. A Fővárosi Nagycirkusz porondján bemutatásra kerülő Duo Trapeze produkciót 2012-ben hozták létre, amelyben a levegőben való létezés határait mozgatja meg a két oroszországi artista.

 

Dias Family

Ikária (Portugália)

Lábakkal az ég felé

Újabb csodát láthatnak a nézők a Fővárosi Nagycirkusz porondján, amikor a portugáliai Dias Brothers ikária száma a cirkuszi véna és családi hagyaték mély összefonódásáról ad bizonyságot. A három fiútestvér produkciója a Dias Family családi aktból vált különálló számmá, amelyben a mindössze 13, 11, illetve 6 éves testvérek pusztán a láb erejével repítik, forgatják és tartják egymást a magasban. A testvérek lenyűgöző entrée-je különleges elismerést váltott ki a „New Generation” Monte Carlo-i Nemzetközi Cirkuszfesztivál ifjúsági kiadásán is, ahol tehetségükkel nyerték el a „Junior d’Or” díjat. Bizalom, egyensúly és összetartás itt is helyet kap: egyik testvér hanyatt fekve, feszült figyelemmel fürkészi lábán fekvő társa szemében a jelet, hogy belendíthesse a produkciót.

 

Nicol Nicols

Drótszám (Spanyolország)

Spanyol temperamentum

A bikaviadalok és a flamenco temperamentumos világát varázsolja a manézsba Nicol Nicols, aki játszi könnyedséggel önti mozdulatokba a zene ritmusát. Ugrásokkal díszített tánca életre kelti a szenvedélyt, majd a tűz valóban lángra is lobban, amikor egy pengékkel felszerelt tüzes karikán ugrik át a kötélen. A dinamikus műsorszám legizgalmasabb pontja mégis az, amikor a spanyol művész hihetetlen pontossággal szaltózik a vékony, kifeszített dróton. Nicol Nicols egy régi komédiás család sarjaként már gyermekkorában elköteleződött a cirkuszművészet mellett. Fellépett a Blackpool Tower Circus-ben, a Circus Krone-ban, a dán Cirkus Skandinaviában is, de több fesztivál résztvevőjeként is bemutatta már fergeteges produkcióját.

 

X-Treme Brothers

Handstand (Románia)

Tökéletes összhang

Keleti szomszédunkból, Romániából érkezik a Fővárosi Nagycirkuszba az X-Treme Brothers, a portugáliai Louléban megrendezett I. Nemzetközi Cirkuszi Artistafesztivál (I. Festival International Artistas de Circo) bronzérmese. A csapat kivételes egyensúlyérzékkel és összehangolt mozgással bizonyítja, ez a trió vitathatatlanul a műfaj egyik legjobbja. A kis társulat tíz éve dolgozik együtt, karrierjüket nemzetközi sikerek fémjelzik, felléptek már egyebek között Svájcban és Franciaországban is. Az olykor a gravitáció törvényét meghazudtoló mozdulatokat különleges hang- és látványvilággal teszik még felejthetetlenebbé.

 

Extreme Fly

Nyújtószám (Ukrajna)

Az örökmozgó végtelen energiája

Amikor a statikus tér megmozdul, amikor a porondot szétfeszíti az energia, amikor a mozgás szabadsága átlépi a hely-idő kontinuumát, nem lehet más a porondon, mint az Extreme Fly. A négy tehetséges ukrán artistaművész produkciója a perpetuum mobile végtelen energiáját gyúrja át cirkuszművészeti kuriózummá. A manézsban felépített három nyújtóból álló szerkezeten hihetetlen ugrásokkal, repülésekkel tartják mozgásban a teret, mozdulataik szimmetriája pedig felerősíti az időtlenség érzetét. A csapat tagjai 2013 júniusában találkoztak, és hozták létre különleges formációjukat, amellyel bejárták a világot, felléptek Németország, Malajzia, Svédország, Franciaország és Törökország közönsége előtt is.

 

Eonys Goncalves

Navfrage, rúdszám (Franciaország)

A hajótörött magánya

Tánc- és cirkuszművészet elemeit kombinálja rendkívül intenzív, emocionális produkciójában Eonys, aki egy régi artistacsalád harmadik generációs tagjaként keresi egyéni hangját kiaknázva a modern cirkuszművészet által felkínált utakat és lehetőségeket. Rúdszámában egy hajótörött alakját formázza meg finom érzékenységgel ábrázolva a társaitól elszakadt, egyedül, a tengeren vergődő ember magányát, tehetetlenségét és kiszolgáltatottságát. A művész 2012-ben hozta létre ezt a produkciót, amellyel a Loir-et-Cher-i Nemzetközi Cirkuszfesztiválon első díjat nyert, a Bayeux-ben megrendezett cirkuszfesztiválon harmadik helyezést ért el, valamint a Latinai Nemzetközi Cirkuszfesztiválon is szerepelt.

 

Dias Family

Létraszám (Portugália)

Béklyóktól szabadulva

Angela és Eveline először 2010-ben mutatta meg a világnak, hogy bár a létrás produkciók a kezdetektől fogva alappillérei minden cirkuszi előadásnak, még mindig lehet újat, még izgalmasabbat, még lenyűgözőbbet létrehozni. A fiatal páros szeretett volna kimozdulni a komfortzónából, a szokások béklyójából, és valami olyat alkotott meg, amelyhez hasonlót porondon eddig kevesen láttak. A bámulatos performance-szel már meghódították Európa számos cirkuszát, valamint részt vettek a Monte Carlóban megrendezett nemzetközi cirkuszfesztiválon is.

 

Sergii Novikov

Opposition – gurtniszám (Ukrajna)

Sziszifuszi küzdelem

Az ember folytonos felfelé törekvése, a transzcendens szféra elérése sok művészt, filozófust foglalkoztat, elengedhetetlen tehát, hogy a cirkuszművészet is a saját nyelvén fogalmazza meg gondolatait erről a témáról. Sergii Novikov Opposition produkciója erre tesz kísérletet, a béklyóiból szabadulni kívánó ember jelenik meg a manézsban, aki a felemelkedés nehéz, sziszifuszi küzdelmét ábrázolja az akrobatikus mozdulat eszközével. A szakrális zene vallásos, misztikus térbe helyezi a produkciót, amelyet felerősít a fehér szín szimbolikája. A szakmai felkészültség páratlan művészi érzékkel párosul műsorszámában, amely katartikus élményhez juttatja a közönséget. Az ukrán artista 10 éven keresztül sportgimnasztikával foglalkozott, majd 2009-től uralma alá vonta a gurtnit is. A modern irányzat jegyében létrejött produkciójával, amelyet 2011-ben alkotott meg, bejárta a világot, fellépett Németországban, Franciaországban és Oroszországban; bemutatkozott az amerikai Ringling Cirkuszban, valamint a kínai Zhuhai városában, és számos cirkuszfesztiválon is sikeresen szerepelt.

 

Silver Power

Erőemelő szám (Magyarország)

Szakrális ölelés

A Silver Power erőemelő száma ősi misztikumot idéz. Az ezüstös köntösbe bújtatott látványvilág, a meditatív zene, a szakrális mozdulatok férfi és nő kapcsolatának egy távoli univerzumába repítik el a nézőt. A magyar páros a Rippel fivérekhez hasonló, magas színvonalú erőemelő produkcióval érkezik a fesztiválra, azonban műsorszámuknak külön mondanivalót ad a nemek közötti különbség, a nyers erő és a mozdulatok finomságának keveredése formálja egyedivé előadásmódjukat. A duó Németország legnagyobb utazócirkusza, a Circus Roncalli Panem et circenses című műsorának fellépőjeként bemutatkozott Düsseldorf, Köln, Berlin és Bréma közönsége előtt is.

 

Duo Nonstop

Görgőszám (Ukrajna)

Nő és férfi, avagy bizalom művészete

Szenvedély és érzékiség felniken egyensúlyozva? Igen! A Duo Nonstop a tánc és az akrobatika közös nyelvén fejezi ki az emberekben élő ösztönös vágyakozást. Produkciójuk betekintést nyújt a férfi és a nő örökké szeszélyes viszonyába, miközben egyre magasabbra emelik a tétet – az ingatag építményeken véghezvitt szaltó csupán a kezdet –, ahogyan azt a való életben tesszük mindannyian. A páros test és természet törvényeire ügyet sem vetve a bizalom művészetévé varázsolja a lélegzetelállító műsorszámot.

 

The Gerlings

Magasdrótszám (Kolumbia)

Magasban piramist építeni

Megtapasztalni a lehetetlent csakis feltétlen bizalom mellett érhető el. Ez az összetartó erő formálja egyedivé a kolumbiai The Gerlings produkcióját: olyan vizuális élmény, amely a végső katarzis érzését varázsolja át a mindennapokba. Itt semmi sincs átadva az irrealitásnak: átírva a 19. századba visszanyúló klasszikus magasdrótszámot, a hét artista emberpiramisa a fellegekben épül, miközben egymásra utaltságuk minden pillanatát létező csodaként vetítik ki a kupolás térbe. A levegőben kialakuló piramis nemcsak lélegzetelállító látványt nyújt, hanem példáz is: hogyan válhat egy mutatvány emberi értékek közvetítőjévé. Figyelni egymás minden rezdülésére, érezni a kölcsönös bizalmat, együtt megélni a lehetetlent!

 

 Az előadások hossza szünettel együtt körülbelül 2 és fél óra. 

 Jegyvásárláshoz kérjük kattintson ide:


[button type=”btn btn-primary btn-large” size=”large” link=”https://webshop.maciva.hu/”]ONLINE JEGYVÁSÁRLÁS[/button]