Na végre, ezt is megéltük!

Valami hasonlón fáradoznak a cirkusz alkalmazottai is. Visszaemlékeznek persze más és más indíttatásból. A színházigazgatóból cirkuszigazgatóvá avanzsált Fekete Péter például még most sem hiszi el, hogy az első igazi nagycirkuszos rendezése valóban annyira jól sikerült, hogy a Pedro Almodóvar felfedezte “csodálatos spanyol nő” kétszer is kíváncsi volt az egész estét betöltő programra. Boginak, az infópultosnak már a világsztár puszta közelsége is olyan maradandóan felkavaró élményt jelentett, hogy bizony még a nyugodt éjszakai alvás is komoly veszélybe került. Ági, a büfés ambivalens. Nem kicsit haragszik azért, mert a közös fotó elmaradt, ugyanakkor büszke is arra, hogy nagy tételekben Ő adhatta el a Scooby-Doos nyalókákat Penelope Cruz gyermekeinek.  

A pálma Szabó Lajos műszaki mindenesé, aki – a művésznő feltétlen rajongójaként – a produkció végén egy ékes angolsággal nyomban előadott  függöny mögötti laza túrát és a fellépőkkel lebonyolítandó közös performance-t javasolt. A protokollosokat megszégyenítő akció fényét nem veszi el, hogy  Penelope Cruz az alulról jövő népi kezdeményezést – egyéb elfoglaltságra hivatkozva – finoman visszautasította. 

A művésznőt Santiago Segura is elkísérte a cirkuszba. A Torrente-filmek címszerepéből ismert színész viszont Bözsikét, a ruhatárost ejtette rabul. A szebb időket is megélt cirkuszi alkalmazott a non verbális vizuális élmény okozta magas láz ellenére azon gondolkodik, hogy a bohém filmsztár szállására hogyan juttassa el a lassan elkészülő kolbászos lecsót.