Irodai asszisztens







Irodai asszisztens


Ha szeretne egy nagy múltú előadóművészeti intézményben dolgozni, a Fővárosi Nagycirkusz várja irodai asszisztens munkavállaló jelentkezését.

Főbb feladatok, munkák:

  • irodai adminisztrációs feladatok ellátása
  • általános asszisztensi feladatok ellátása
  • irat-nyilvántartási rendszer vezetése, dokumentálás
  • kimutatások, nyilvántartások, jegyzőkönyvek készítése
  • postázási tevékenység
  • értekezletek, rendezvények előkészítése
  • kapcsolattartás a társaság hazai és nemzetközi partnereivel, ezzel kapcsolatos adminisztratív és koordinációs tevékenységek ellátása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • középfokú végzettség
  • 3-5 éves ügyviteli, adminisztrációs munkatapasztalat
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Excel, Word, Outlook )
  • kiváló problémamegoldó képesség, jó kommunikációs készség,
  • precíz, pontos munkavégzés,
  • megbízhatóság, terhelhetőség, stressz tolerancia,
  • önmagára és a környezetére is igényes munkavégzés,

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • angol nyelv kommunikációs szintű ismerete (szóban és írásban)
  • felsővezetői asszisztensi tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk:

  • bejelentett jövedelem,
  • biztos hátterű munkahely,
  • hosszú távú munkalehetőség,
  • 3 hónap próbaidő után cafetéria
  • kedvezményes étkezés a Fővárosi Nagycirkusz büféjében
  • a Fővárosi Nagycirkusz előadásainak ingyenes vagy kedvezményes látogatása a közvetlen hozzátartozók részére is
  • vidéki munkavállalók számára utazási hozzájárulás

Jelentkezés módja:

Jelentkezni fényképes önéletrajzzal, bérigény megjelölésével lehet az allas@circus.hu címen. A levél tárgyaként jelölje meg: Irodai asszisztens